Постинг
07.03.2013 15:54 -
Рекламация срещу Зона Дом (Zona for Home)
Все още има фирми у нас, които правят бизнес все едно сме първите години на 90-те (зората на демокрацията). Такъв случай имахме и с един гардероб закупен от в Зона Дом (Zona for Home) Люлин.
Ето и случката накратко, както я написахме в рекламацията:
На 14.01.2013 г. избрахме да закупим от каталога в интернет на Зона Дом ООД горепосочения гардероб се свързахме с отдел продажби на фирмата за уточняване на извършване на сделката.Оттам ни изпратиха оферта-договор, проформа фактура за плащане по банка и „общи условия”.
Ние заплатихме стоката и ни се обадиха за ден и час на доставката за събота 19.01.13 г. от 15-17 ч.Тя бе доставена в уречения час пред входа ни с протокол, придружен с фактура без печат на фирмата.Ние подписахме фактурата за доставка,експедиционната бележка/ протокол/,но те бяха с дата 18.01.2013. Видяхме първо скъсан кашон със залепено тиксо на него и още 4 бр. допълнителни кашони.В единия край на скъсания кашон имаше малък отвор,за което се усъмнихме,че може да е скрит дефект.Камиона с доставката вече си беше тръгнал,ние разтворихме малката дупка и видяхме,че плоскостта е счупена.
Звъннахме веднага на отдел Рекламация на магазина,но той не работеше. После звъннахме на отдел Продажби-Цв.Николова и тя ни посъветва да направим снимки преди и след отварянето на кашона. Повече кашони не сме отваряли,защото искаме това да се направи в присъствие на продавача,чрез двустранен протокол.
Изпратили сме на магазина е-майл с дата 21.01.2013 и разговаряхме с Албена Петрова-отдел Рекламации,която ни потвърди,че писмото и получено и ще вземе становище до края на деня,но тя не взе.
Днес на 22.01.13 г. отидохме на място със същата претенция устно за рекламация и ни казаха,че чакат становище но техния доставчик на стоката,който не е на работа.Казаха ни,че рекламация не се прави по интернет, а само на място писмено при тях.
Както можете да видите от дискусиите в Интернет, не е препоръчително да се доверявате на Зона фор хоум.
Тъй като след малко проучване разбрахме, че КЗП са на хранилка при тях, директно се обърнахме към адвокат (Греков), който написа горната рекламация и няколко члена на ТЗ и ЗЕТ. Още същия ден им я занесох и на другия ден по телефона (след като пак аз ги търсих) със съвмсем друг тон ми казаха да занеса (с мой транспорт) гардероба и ще ми върнат парите.
Ето и случката накратко, както я написахме в рекламацията:
На 14.01.2013 г. избрахме да закупим от каталога в интернет на Зона Дом ООД горепосочения гардероб се свързахме с отдел продажби на фирмата за уточняване на извършване на сделката.Оттам ни изпратиха оферта-договор, проформа фактура за плащане по банка и „общи условия”.
Ние заплатихме стоката и ни се обадиха за ден и час на доставката за събота 19.01.13 г. от 15-17 ч.Тя бе доставена в уречения час пред входа ни с протокол, придружен с фактура без печат на фирмата.Ние подписахме фактурата за доставка,експедиционната бележка/ протокол/,но те бяха с дата 18.01.2013. Видяхме първо скъсан кашон със залепено тиксо на него и още 4 бр. допълнителни кашони.В единия край на скъсания кашон имаше малък отвор,за което се усъмнихме,че може да е скрит дефект.Камиона с доставката вече си беше тръгнал,ние разтворихме малката дупка и видяхме,че плоскостта е счупена.
Звъннахме веднага на отдел Рекламация на магазина,но той не работеше. После звъннахме на отдел Продажби-Цв.Николова и тя ни посъветва да направим снимки преди и след отварянето на кашона. Повече кашони не сме отваряли,защото искаме това да се направи в присъствие на продавача,чрез двустранен протокол.
Изпратили сме на магазина е-майл с дата 21.01.2013 и разговаряхме с Албена Петрова-отдел Рекламации,която ни потвърди,че писмото и получено и ще вземе становище до края на деня,но тя не взе.
Днес на 22.01.13 г. отидохме на място със същата претенция устно за рекламация и ни казаха,че чакат становище но техния доставчик на стоката,който не е на работа.Казаха ни,че рекламация не се прави по интернет, а само на място писмено при тях.
Както можете да видите от дискусиите в Интернет, не е препоръчително да се доверявате на Зона фор хоум.
Тъй като след малко проучване разбрахме, че КЗП са на хранилка при тях, директно се обърнахме към адвокат (Греков), който написа горната рекламация и няколко члена на ТЗ и ЗЕТ. Още същия ден им я занесох и на другия ден по телефона (след като пак аз ги търсих) със съвмсем друг тон ми казаха да занеса (с мой транспорт) гардероба и ще ми върнат парите.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 74
Блогрол