Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2009 10:40 - Закон за Защита на Потребителите
Автор: akrachev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2085 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 20.03.2012 12:24


Ще ви разкаража една история от родната електронна търговия. По специално една моя грешка със сайта www.dunov-knigi.com собственост на Димитър Чорбаджийски, фирма Ч и К ООД.

Бях решил да се купя една книга и понеже видях във www.dunov-knigi.com същата обложка не обърнах внимание че в сайта се продават само PDF версии на книгите. След като завърших поръчката и платих през epay.bg 8 лв., но не получих потвърждение за поръчка, вероятно техния софтуер не е записал какво съм избрал, г-н Димитър Чирбаджийски ми писа писмо да ме попита какво съм избрал.

Та понеже моята първоначална цел беше печатно издание го попитах възможно ли е да се откажа от поръчката (имам това право в 7 дневен срок съгласно Закона за Защита на Потребителите) а и той не би трябвало да е ощетене, аз нищо не съм и получил.
-----------------------------------------------
Следва моето запитване до него:

Здравейте г-н Чорбаджиев,

останах с впечатлението че купувам печатно издание.

Възможно ли е да се откажа от поръчката?

Поздрави,
...

...
Тъй като той не ми отговори на другия ден му се обадих по телефона. Отговора му беше и какво сега да ти върна 8 лв ?!?

Това доста ме очуди, отговора на epay.bg беше че те са само посредник. Подадох онлайн жалба в Комисията за Защита на потребителите,

След 7 часа писмо от въпросния г-н Димитър Чорбаджийски

---------------------------------------
Разбира се, че е възможно.Предлагам ви да се видим във вторник, 1 декември, в 13 часа пред централния вход на Народния театър.Ще нося черна чанта през рамо. 

....

Хм интересно ами ако съм от Варна.

Моя отговор:
-----------------------------------------
Ами не знам какво да отговоря г-н Чорбаджиев.
Въпроса не е за 8-те лева а е принципен за интернет търговията,
клиента който не е доволен от стоката/услугата има право да се откаже, а в случая аз нищо не съм получил, но са ми взети парите.

Интернет етиката изисква в случай на оплакване - бърз отговор, в противен случая губи само вашата положителна търговска репутация.

Ако наистина желаехте да ми върнете парите има хиляди възможности - най тъпия към моята микросметка в epay.bg.

....

И съответно неговия отговор:
-------------------------------------------
Вероятно най-тъпото е да преведеш пари някому без да съобщиш за какво. Вие не сте в състояние даже да разберете, че чрез този сайт се получават само онлайн книги и то при условие, че се регистрирате и направите поръчка. За каква търговия говорите?! При това, държите назидателен тон и се опитвате да раздавате квалификации.Най-добре е с тази енергия и хъс да оцените собствената си поведение.
Моята работа аз съм си свършил - условията и начините за поръчка и доставка са ясно описани и отговарят на всички нормативни изисквания,  вие вашата - доникъде, само създавате напрежение и отнемате от времето ми.. Затова аз съм в състояние да предложа начин и време, за да ви върна безполезните пари. Ако сте съгласни, елате да си ги получите, но моля ви, повече не ме безпокойте.


Какъв е извода, в България потребителя е никой, Закона за Защита на Потребителите определено не се зачита от търговците.

.....

Следва продължение...





Гласувай:
1



1. анонимен - Такааа
30.11.2009 11:02
Някои хора просто не умеят да вътрят бизнес. И недоумяват защо конкуренцията ги изпреварва...

Личният ми опит показва, че българските интернет магазини са на ниско ниво си изградих правило - НИКОГА не плащай предварително, а само при доставка.

Вярвам, че авторът ще оцени моята мъдрост.
цитирай
2. анонимен - Много мразя такива търгаши БГ-тарикат-бизнесменчета
30.11.2009 11:02
Бат Наско, не се отказвай! В началото с добро, а ако се наложи употреба на силови методи - обади се по всяко време на денонощието!

Цвятко Колев
цитирай
3. анонимен - Класиката в жанра - мошеничества на дребно
30.11.2009 14:10
Ето, братле - човека предлага поредната класическа схема на бизнес в България - първо те поднася, после ти върти номера, докато действително не ги прежалиш тези пари, понеже са малко, трудно ще похарчиш време да сезираш институции. Цените на тези електронни книги са ужасно високи - това са цени на нормални печатни книги. И колкото да са ни практични електронните книги - хартиената можем да я подарим на някого. Означава, че господина продава файлове - нека си ги нарича файлове, за да е ясно, или цените да са макс 1.00 лв
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: akrachev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314584
Постинги: 174
Коментари: 54
Гласове: 74
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930