Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2011 21:00 - Агенти на съдбата
Автор: akrachev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 745 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.03.2011 21:15


Ходихме с моята съпруга в мола в Стара Загора да гледаме "Агенти на Съдбата" и това което ме озадачи е един спомен който изплува в съзнанието ми още докато гледах филма...

Когато бях трети курс в УНСС живеех на първия етаж в 126-и блок в Студентски град. Една вечер около 2 през ноща двама калпазани от горния етаж започнаха да вдигат силен шум прибрали се почерпени. Та станах аз от леглото и тръгнах с цел да им обясня че не е редно така. Нещеш ли точно преди да се кача по стълбите към втория етаж изпод самите стълби излезе мъж облечен точно като "агентите" от филма, единствената разлика беше че имаше мустаци; попита ме "този шум от горе ли се чува". Тъй като бях сънен не знаех какво точно да отговоря и погледнах нагоре по стълбите и не забелязах как изчезна. Огледах и двете малки коридорчета в близост до задните стълби но сякаш беше потънал в дън земя.

След като се разбрах с младежите, и тръгнах да се прибирам пак в стаята със съквартиранта ми Красимир, който междувременно беше дошъл за подкрепление му споделих за мистериозния човек с шлифер, костюм и шапка но той и другия ми съквартирант Светьо така и не ми повярваха; (тук може да вметна че Светльо може би ми повярва на 50% понеже и той имал едно подобно събитие).

Обадих се вчера на Красимир да му кажа за съвпадението но той отново не ми повярва, а защо да лъжа, колкото и да бях сънен в 2 през ноща не може да сънувам, все пак тогава имах доста адреналин необходим ми за мисията поради която бях станал.

... (мистерия)




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: akrachev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314894
Постинги: 174
Коментари: 54
Гласове: 74
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930