Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2012 14:34 - Детско колело
Автор: akrachev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2551 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.05.2012 11:54


 Решихме да купим на малкия детско колело. И вместо да отидем в някой близък магазин, веднага поръчахме онлайн детско колело "MONI" с надеждата, че утре ще е вкъщи и следобед вече ще се учим да караме. Но за съжаление, не стана точно така...

Проблема

Колелото пристигна още на другия ден, но в кашон и на части. Детето очакваше, че всеки момент ще съм готов със сглобяването, хващаше инструменти и се опитваше да ми подражава. Проблемът беше, че колелото произведено в Китай, нямаше прилична документация и ми трябваше време да осмисля някои от детайлите къде трябва да се поставят.

image

Криво ляво, доста изнервен след час стигнах до предната спирачката, която беше със жило. Но нито можех да я закрепя с единичния болт към предната вилка, нито като дължина пасваше върху каплата. Закрепих я колкото успях, макар че почти изцяло опираше върху долния ръб на предната гума и след няколко стягания се разместваше.

image
Бяха минали вече 2 часа и детето нямаше търпение да кара, затова отидох до един съсед за детска помпа да напомпя гумите. Ужас, няколко пъти ги помпих, но докато развивам маркуча (предполагам сте виждали детски помпи, които се навиват на винтила) гумата се изпускаше през това време.

Изминаха 3 часа и колелото не беше готово. Бях страшно изнервен и изведох малкия за час навън, хем той да позабрави за обещаното колело, хем и аз да изпусна парата.

Решението

На другия ден доде братовчеда и също се опита да стегне спирачката. Опитва 30 минути и накрая изрази моето мнение, че не може да се стабилизира и ще се размества често.

Качихме се в колета и взехме едно
българско колело марка Passati от магазинчето на Черковна и Мадрид. Макар и с просто око да се забелязва че поне 50% от частите са същите като китайските (вероятно внос от Китай), колелото нямаше грешка. Всеки ден като излизаме, съм щастлив да гледам как малкия кара с удоволствие.

image

Мистерията

Китайското колело го върнах в магазина на Пакостник. Прави им чест, че веднага ми върнаха парите. Единственното което ме озадачи е, че не ме попитаха от какво не съм останал доволен ...




Тагове:   детско колело,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: akrachev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 314690
Постинги: 174
Коментари: 54
Гласове: 74
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930